HTML

baledizolad

A többit meg úgyis kifecsegjük apránként. Aggodalomra semmi ok, most teremtünk egy új műfajt, amit elfelejtünk divatba hozni. Aztán meg ha véletlenül mégis találkozunk valahol, már meg sem kell kérdeznünk, hogynahogyvagy?

Friss topikok

faludi

Nincs megjeleníthető elem

Nem láttam a fűtől az erdőt

2006.12.27. 22:58 :: balkan

Mondjuk eFZed is beállt a képbe, meg az Indián Útlevél. De most már nyilatkozok, mintha előszőr lennék, vagy pajesz, de nem előbőr. Mármint újként (greenear) a sok zabolátlan ordítozás utólsó foslányainak lecsengése után a meseszépnek vélt jövő felé tekintve bemutatok itt nektek egy embernek látszó csalfa vadregényt: én. MÉG NINCS KÉSZ EZ A DUMA VAZZ, CSAK ZOLI BELEPISZKÁLT  ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ úgy ki lett publikálva éles valóságos virtuálba, mint a pinty. Ért hozzá.

Szóval ott tartottam... de aztán elvettem onnan, hogy Z ne férjen hozzá. Natehát én vagyok az, ezt akartam mondani.

Most már buzerálhatod EfZé, kössél rá blogot! Majd kásőbb, stikába, ha már álomra hajtottad magadat ki, na akkor írom tovább a távolba el, ha még emlékszem..

b

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baledizolad.blog.hu/api/trackback/id/tr8824625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása