HTML

baledizolad

A többit meg úgyis kifecsegjük apránként. Aggodalomra semmi ok, most teremtünk egy új műfajt, amit elfelejtünk divatba hozni. Aztán meg ha véletlenül mégis találkozunk valahol, már meg sem kell kérdeznünk, hogynahogyvagy?

Friss topikok

faludi

Nincs megjeleníthető elem

szabadszerdaszabadszappanoz

2006.12.27. 23:55 :: freegyes

a teljes napom a szerves kémiának szenteltem, de ezt mindenki telefonhívással próbálta meghiúsítani. megkaptuk Nórival a rendezési jogot a téli vizsgafelejtő táborra, lassan ki is megy az első mail az embereknek, hogy jelentkezzenek. alkottam egy webes jelentkezőfelületet, hogy legyen nagy öröm ét bódottág. nem volt idő (és elegendő tapasztalat), hogy valami egyszerű titkosítást alkossak, úgyhogy fohászkodhatok, hogy a jóérzésű embertársaim ne spammeljék tele az egész rendszert...
én is rááltam Zoli projectjére, egész héten nem mozdultam eddig, csak zabáltam.
a mérleg szerint a két hónappal korábbi önmagamnál egy teljes kilóval jobban hatok a talajra vagymi. bár nem emlékszem, hogy a legutóbbi mérlegeléskor a béltartalom is belejátszott a dolgokba avagy sem...
kicsit kezdenek kijönni az elvonási tüneteim, hogy nem jutok nethez a nap 24 órájában.
estére egy filmélmény: the mothman prophecies
láttam már jobb filmet kategóriás... bár a végén a stáblista-zene egész hangulatosra sikeredett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baledizolad.blog.hu/api/trackback/id/tr3424717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása