HTML

baledizolad

A többit meg úgyis kifecsegjük apránként. Aggodalomra semmi ok, most teremtünk egy új műfajt, amit elfelejtünk divatba hozni. Aztán meg ha véletlenül mégis találkozunk valahol, már meg sem kell kérdeznünk, hogynahogyvagy?

Friss topikok

faludi

Nincs megjeleníthető elem

Balkan székbloglalója

2006.12.28. 00:29 :: balkan

Retrospektíve: nyugodt életem volt, aztán gimnáziumba kezdtem járni. Onnantól voltam iskolarádió bemondó-szerkesztő, aztán fiatal lettem és újságíró-szerkesztő, reklám-graffitifestő, aztán kiállításrendező, rendezvényszervező, TVstúdió-segéd és díszlettervező, zoknikötőgép-kezelő, piaci árus, aztán érett, de nem vettek föl, például mert nem mentem el felvételizni, aztán köztisztviselő (hivatali kézbesítő, a biciklit persze elloptam), aztán veszprémi költő, de csak egy verseskötetemet adtam ki, aztán mégis egyetemista Debrecenben, aztán telefonszámla-borítékológép-kezelő, szórólapszóró, műanyaggyári munkás, szórólapszóró ellenőr, freskófestő Erdélyben, majd kocsmáros újra a Kelet Fővárosában (Pulykakakas), adatrögzítő, munkanélküli, nyomdai munkás, újságíró megint, közben papír alapú pedagógus és felnőttképző és kultúrális menáger, majd real középiskolai nevelőtanár, asztalos, bútorgyártó, hidegburkoló, kőműves, személyi asszisztens, újságszerkesztő és íróolvasó (+-).... asszem ennyi, bár nem sok mindenre emlékszem az elmúlt harminc évből, ha jól emlékszem. És most itt igazgatom az értékesítést az ottlapok világára épülő villanyos kereskedelemben, na meg a pór tálak, és imidzs sajtok e-univerzumában, vagy mi. Ráadásul mostanában még reklámszövegeket is írok. Pedig, ahogy az divatos, mindig utáltam a reklámokat, egyszer még szakdolgozatot is írtam róluk. Napjaimat a hobbiéletem tölti ki, a munkába lassan megy az égen, kedvenc sztárom a Csilla Gok, Csilla Gok a prepubliktól, kedvenc szín: Az űr, ételem: az nincs, vagy nem sok, és küldöm mindenkinek, akit szeretnek.

b

Szólj hozzá!

Címkék: székfoglaló

A bejegyzés trackback címe:

https://baledizolad.blog.hu/api/trackback/id/tr2524637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása