HTML

baledizolad

A többit meg úgyis kifecsegjük apránként. Aggodalomra semmi ok, most teremtünk egy új műfajt, amit elfelejtünk divatba hozni. Aztán meg ha véletlenül mégis találkozunk valahol, már meg sem kell kérdeznünk, hogynahogyvagy?

Friss topikok

faludi

Nincs megjeleníthető elem

kám él e-on (amelyik a zárammal megy az)

2007.01.03. 19:33 :: freegyes


ma a tanulást alvásnak álcáztam.
megint növénytannal álmodtam. ez kezd aggasztó lenni. amikor van annyi más jó dolog az életben, mindig a kis rohadékokkal álmodik az ember. ilyen álombetöltő cucc kellene...

az imént megörvendeztettem a szomszédnénit egy nyomasztó 10perces, mélybasszusos kőteknó nótával. remélem nagyothall.

apát belinkelték jól. tegnap óta tizenkétszeres forgalmat bonyolított le a szerver a szokásoshoz képest. :)

itten ezen az oldalon is hekkeltem egy kicsit, ennek az eredményét láthatjátok jobboldalt. majd mindenki szépen lassan rájön, micsoda jóságok kerültek oda.. :)

!!ZOLI

a BELÉPÉS a lap tetjére került, hogy biztosan megtaláld ;)

ZOLI!!



hangélmény: #1000 2005. beck - guero
az eleje egész kecsegtetően indul, bár egy kicsi hajaz a régi csapból is folyós loser-re.
a többi meg egy másik albumra, amit csak olyanoknak ajánlanék, akik mindenáron depressziósak akarnak lenni..
elmegy. szódával.
hangélmény2: #0999 2005. m.i.a. - arular
ez olyan izé zene, amikor beszél a néni meg néha úgy csinál, mintha énekelne..
alapvetően vannak benne egész érdekes megoldások, de nem hinném, hogy bármikor máskor elővenném az életben.
tévedés. máris meghallgattam egy nótát róla mégegyszer, és érdekesnek találtam a játékot a ritmikával :) (javítás eszközölve 23:43kor)
hangélmény3: #0998 2004. kings of leon - aha shake heartbreak
jó! bár elsőre meglepő ahogy hangzásra egy orrmandularákos bantunéger  próbál meg skót akcentussal BBC angolt beszélni, de aztán valahogy beleillik a dologba. a többi része hagyományos rokkenroll.
egyébként csináltam ám sokmást is zenehallgatáson kívül :)

ez meg

kurvajó. >> http://www.glumbert.com/media/mckee

2 komment

Címkék: video hangélmény

A bejegyzés trackback címe:

https://baledizolad.blog.hu/api/trackback/id/tr7325784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balkan 2007.01.09. 00:20:33

Nem működik az RSS. Help, áj nídszombábi, HELP enibádi, HEeeLP, jee jee, vagy csak nekem nem megy?

freegyes 2007.01.09. 09:43:14

az RSS él és virul
én használom
a statisztika szerint más is...
süti beállítások módosítása