HTML

baledizolad

A többit meg úgyis kifecsegjük apránként. Aggodalomra semmi ok, most teremtünk egy új műfajt, amit elfelejtünk divatba hozni. Aztán meg ha véletlenül mégis találkozunk valahol, már meg sem kell kérdeznünk, hogynahogyvagy?

Friss topikok

faludi

Nincs megjeleníthető elem

ki azaz f_tata?

2007.01.05. 12:11 :: f_zz

mindig vagy elaszom vagyálmos vagyok mire ide érek ,h ide dondoljak.. most meg dógzok'. hajtáspajtásmajomkerék_legény_én.
Ádámnak köszi, de...hátén nemtuom...itt . mindegy.

....

klikkelek tovább, majd ráérősebb pillanatban idegondolok.
Üdvhadsereg! _zilo

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baledizolad.blog.hu/api/trackback/id/tr3926147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katz tábori lelke 2007.01.05. 15:09:59

Kedves mér' nök Úr! Ki az a _zilo? Kérdem én, a munka fontja iránt elkötelezve innen. A neveket például úgy kapjuk, szinte ingyér, mint például akármelyikünk is. Na, most én ugye visszakaptam egyet, mert az Ádámmal talán túllőttem a célon. Igaza lehet ennek a Tom Waits mesternek, akit most olvasok, és idéztem is reggel drog-valóság ügyben, mint a kutya futtában. Szóval ez a Tomy azt mondta, hogy ő nem adott a lányának nevet, majd választ az magának, ha rászakad a nagykorúság. Addig minden nap másként szólítja. Ma éppen hogyan, kérdi tőle az újságiron. Max– felelé néki Tom tata. Üdv.: F - tata. (Inkább azon törje magát, hogy mikor látom? Legutóbb pénteket mondott. Lehet, hogy ezzel újfent inkább csütörtököt?)
süti beállítások módosítása