HTML

baledizolad

A többit meg úgyis kifecsegjük apránként. Aggodalomra semmi ok, most teremtünk egy új műfajt, amit elfelejtünk divatba hozni. Aztán meg ha véletlenül mégis találkozunk valahol, már meg sem kell kérdeznünk, hogynahogyvagy?

Friss topikok

faludi

Nincs megjeleníthető elem

Megszorított tisztasági csomag

2007.01.06. 19:28 :: balkan

A Bajoskönyv első fejezete arról szól, hogy ha az összes körmödet levágod, marha nehéz felcsipegetni az elpattant körmöket - ma esztétikai értéknövelés volt soron

Megmondom, ahogy van, fogalmam sincs, hogyan kell egy ilyen blogra írni, ahol többen vannak jelen és ráadásul ugye frejzinger mindenki. Ezért aztán úgy kezelem, mintha nem tudnám, hogy hogyan kell. Ez érthető. Mármost eddig is, meg szándékaim szerint ezután is eszerint fogok idenyilatkozni. Mintha egy napló lenne. Ha nem így kell, szóljatok.

Elmentem fodrászhoz:



                                  előtte                                             utána

(A két felvétel között alig több mint 139 perc telt el.)

Ismerjük a mondást: szarból nem lehet várat építeni. De nem is ezért mentem, hanem hajat vágatni. Most meg próbálgatom, hogy lehet ide egyebet is tenni, mint karaktert. (Gondolok karakter alatt elsősorban a bal oldali képre, természetesen.)

A utó:

Autó ügyben visszatakarodót fújtam nekem, egyelőre marad a Sámli.
Korábban elmulasztottam publikálni a képet, melyen az látszik, mit bányásztam ki a hátsó dobból, hogy a kipufogógáz kijöhessen a lyukon, ahogy eredetileg azt a német mérnökök tervezték. Íme:

Minusz tíz fokot és metsző szelet kell hozzá képzelni, valamint üveggyapot. Illetve ez csak a fele, a másik fele az eggyel korábbi parkolóban maradt. Végül vidám enddel zárult a vég: AC pumpika csere 12ezer, hátsó dob 10, Pisti 12 (kevesebbet kért, de én tudom, hogy mekkora kincs a megbízható szakember, úgyhogy adtam, amennyi a csövön kifért -ugyebár). Most már megy a verda.


Mondani akartam még hangélményként a Moloko együttes szerzeményeit (Statues), különös tekintettel a Familiar feelings című opuszra, illetve olvasmányélményként a Sorstalanság cé művet Kertész Imre tollából. Utóbbi legnagyobb meglepetésemre igen tetszett. Ezeket csak azért írtam ide, hogy gyakorolhassam a tagelést. De hogy lehet ide file-t hegeszteni, Ádám? Sehogy? (Vagy kérdezzem inkább a mérnők úrat? Tényleg Zoli, miért hívtál, és utána miért nem vetted föl vajon? Aludtam, bocs.)

Na jó, asszem elfáradtam a vacsorafőzés következményei miatt (jelesül makaróni), meg egyébként is a gyógysörömet ismételgetem magamba a hajnal négyig tartó kocsmatúra folyományaként, valamint idesanyám várja, hogy számítástechnika órát tartsak neki telefonon, úgyhogy eljött a perc, én meg megyek.

b

Szólj hozzá! · 3 trackback

Címkék: kép autó undorító hangélmény olvasmányélmény arcaink

A bejegyzés trackback címe:

https://baledizolad.blog.hu/api/trackback/id/tr5026693

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: AMMCOR HOA Management 2019.06.12. 21:15:59

Piroska és a farkas ANGOLUL - MESÉK és szókincsbővítés - English-Online.hu

Trackback: Haga clic en la siguiente página del sitio web 2017.11.08. 10:57:12

Abfahrhelfer ls 2011 - Tema rosa para blackberry 9700

Trackback: me encanto esto 2017.10.15. 06:01:07

Ringel s op blackberry - Singulair mini 4mg antihistaminika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása