HTML

baledizolad

A többit meg úgyis kifecsegjük apránként. Aggodalomra semmi ok, most teremtünk egy új műfajt, amit elfelejtünk divatba hozni. Aztán meg ha véletlenül mégis találkozunk valahol, már meg sem kell kérdeznünk, hogynahogyvagy?

Friss topikok

faludi

Nincs megjeleníthető elem

HAIQ

2007.01.18. 06:47 :: f_tata

Zoli ne csüggedj, nem engedheted meg magadnak. Én például legtöbbször túl gyorsan közlekedtem ahhoz, hogy pontosan hazaérjek, aztán pedig közben mire MENTEM! (Erről később. Most rohanvást a dologházba volnék, vagyok.) Ádám  nagyokat nyel és valamilyen diókról (kesu?) morfondíroz. Bizonyára már tudjátok, hogy mindnyájan túléltük a tegnapot. Olyan öt csillagos fokozatban. De még mindig jobb egy mandulaműtét egy mogyoróműtétnél.Siettemben írtam ide egy haikut. (HAIQ: Egy téli madár ablaküvegen táviratozik.) És most futóra veszem a dolgot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baledizolad.blog.hu/api/trackback/id/tr4229266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása