HTML

baledizolad

A többit meg úgyis kifecsegjük apránként. Aggodalomra semmi ok, most teremtünk egy új műfajt, amit elfelejtünk divatba hozni. Aztán meg ha véletlenül mégis találkozunk valahol, már meg sem kell kérdeznünk, hogynahogyvagy?

Friss topikok

faludi

Nincs megjeleníthető elem

szó..szó..m.bat.

2007.01.27. 10:37 :: f_zz

Ma reggelre kitört a hóesés, az ablakunk előtt. Pedig mi nem is csináltunk semmit. 

Esik. De ahogy most nézem rátört a napsütés is úgyhogy végül is mindegy, ebből nem lesz hógolyó meg béna hóember meg kisangyal, havoncsúszás, még nyavalyás hóhányónak se lesz jó.
Arra ébredtem ,hogy valaki 600 Fontért akar venni egy 20esztendős mercit és végül, készpénzért 400Fontér vette meg.-Nagy 230as; automatás; autómatatás..; egy kávé...; és a következő részből kiderül ,h végül mennyit költöttek rá és mennyiért adják tovább felújítva..; én meg teljesen felébredve.

kicsit feltuningoltnak érzem én is magam. jajj nektek teendők! Ma nagyon érzem.

nekifeszülök.

ezt még tegnap láttam :)

  Szóval tessék odafigyelni majd, okuljunk mások hibájából!
jóhétvégézést! Ádám, pedig ébresztő! ,hogy hívjalak így fel??


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baledizolad.blog.hu/api/trackback/id/tr1131375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balkan 2007.01.27. 12:51:31

Ez a videó télleg gigalol! Tennap láttam én is a uccán mutatta meg a fővilágosító, mert nem bírt magával meg a fénnyel, annyira röhögött. Aztán mi is annyira röhögtünk, és.
süti beállítások módosítása