HTML

baledizolad

A többit meg úgyis kifecsegjük apránként. Aggodalomra semmi ok, most teremtünk egy új műfajt, amit elfelejtünk divatba hozni. Aztán meg ha véletlenül mégis találkozunk valahol, már meg sem kell kérdeznünk, hogynahogyvagy?

Friss topikok

faludi

Nincs megjeleníthető elem

re:start

2007.01.29. 22:16 :: freegyes

megkezdtem a negyedik félévem

és rengeteg minden történik közben. amióta visszatértem az életbe a kórházból nem álltam meg egy pillanatra sem. próbálom behozni azt a hetet, amit ott kényszervesztegeltem.

voltam a kínain venni 40 boxeralsót (sok >> occsó jelleggel) mert a hétvégén szitázott boxer lesz a meglepetés a táborban, amit megpróbálok összehozni ezzel a leányzóval
már 40en jelentkeztek
tavaly 20 volt a létszám

nagyjából ennyi
vagyis sokkal több, de kitérdekel :D
(régenvártlevél jóbarát testiöröm világmozgalom tea elutasítottreg gmailskinfirefoxhoz honlap wiki design képzéscsoport nemfájatorkomannyira füzetvásár bérletpénztároshülyeöregnő nemkötelezőgenomika egyölelés rákospalota találkozás száguldássötétben sokmosatlanedény)
és még mennyi minden jön
(farsangimeghívás jégfarsangmeghívás beszerparti kakasalapozás kirándulás vizsgafelejtőtábor elsőmásodévestábor régelfeledettemberekkeltalálkozó újtárgyak képzések bunny szitázás pálinkásüdvözlet csapatverseny közösalkotás)


és ezt találtam Nektek: (bár lehet, hogy belőle egy is sok..)

Szólj hozzá!

Címkék: video életérzés álllapot

A bejegyzés trackback címe:

https://baledizolad.blog.hu/api/trackback/id/tr7032044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása