HTML

baledizolad

A többit meg úgyis kifecsegjük apránként. Aggodalomra semmi ok, most teremtünk egy új műfajt, amit elfelejtünk divatba hozni. Aztán meg ha véletlenül mégis találkozunk valahol, már meg sem kell kérdeznünk, hogynahogyvagy?

Friss topikok

faludi

Nincs megjeleníthető elem

icc (vagy itsz) onli rokkendol badhe (vagy bate) lájkid

2007.01.31. 00:54 :: f_tata

Lehetett volna Baj is, de nem volt, Még Tata se, Tata-Tovariskert végképp nem. Hajdu (Tepsi) nevű, velem egykorú vén idiot idejött, és nálam próbálta ki az oroszlán körmeit. Inter nett előfizetést intéztetett velem, ez már eleve csőd, én meg közben megpróbáltam nektek némely képeket küldeni, mert azt kezdtem már el jó időben. Valahogyan csomót kötöttek egymásra eme dolgok, de közben a tűz is működött, feledvén minden működöt. Szóval; egy házat vittem, egy házat! semmi lecseszés, Majmunka majberúg, ha nagyon vágy rá, de ez most más idő, holnap (avagy ma) jön ajjerhammerjani, a cserélő. Kicseréli az érzékelőt, hogy tudjon érzékelni a fűtés miattjából, a munkahely meg pízt kér vissza, márhogy sokat tetszettek fizetni véletlenül, oszt adnék vissza, ha nem írtam volna még. Hát nem adok én vissza, olyan leszek, mint egy állam. Lassú, körülményes és feledékeny. Stb. Na, megpróbálom megint, az időpont most titkos (amikor e sorokat jegyzem), lógok, azaz létezésemet fizeti a világ, mint az egyébiránt a dolga lenne. BALkannak: a dolgozást megvető kifejezés nem tőlem származik, hanem Salvador Dalitól, de életművem szilárd oszlopa lehetne. Próba szerecsen, jöjjön hát a melléklet, ha tud. Tegnap egyszerűen nem kapcsolt a képikon, hiába próbáltam kapcsolni én.Itt semmiféle időjárás nincs, az ember legszívesebben rágyújtana a  városra, de ez  ne befolyásoljon benneteket, legyen szép nap stb. SATÖBBI.

Receptkönyvet ígértem Zolinak, most gondolom itt az ideje, hogy az első receptre figyelmét felhívjam. ZOLI! FONTos!
Elég, ha megjegyzed, nem kell leírni. (Lörni, meg hasonlók.) Csak a kezemet figyeld, mondá Rodolfo, mert csalok. Légyszíves kérdezd meg, ki volt Rodolfo!
Zoli, légyszíves, kérdezd meg, ki volt Rodolfo! Ki volt Volt! Watt a james! Vattajames!
üdv: Benjamin Franklin villámhárítótiszt.





Kezdés:

Esztit jobbra akartam, de hálistennek lese. Pá. Nyulat tudok szerezni, ha nagyon főzhetnéketek támad. Két nyúl kb, kétezer. Egy nyúl ingyen van, csak sokat kell miatta a mezőn szentségelni futás közben. Ne próbáljátok meg, most az egyszer higggggggggggyetek nekem. Zoli; (a) légy óvatos!
Az ember soha nem tud. Hattyú. Hattya.
Nemtudhattya, de próba szerecsen, ahogy az egyszeri (rü) hírolvasó mongya. Ádámnak: az ezerből az első ötven év letöltve. Nagyon jó a rendszer, amit felraktál, csak néha piszok módon elgondolkodik azon, hogy mi a következő lépés. Ezt a gépet ki kéne. Helyet cserélni, avagy csehet herélni.Most Zolinak: a recept:
Először is a kúrva annyát.
asztán menny el a bótba és vegyé egy diónyi zsírt. Meg magozott meggyet, igyekezz haza, a többit már a tyúk is tuggya. Részletesebben később. de most ne mond azt, hogy apaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanemáááááááááááááááááááááááááááá! Mamá nem könnyű csirkéhez jutni. A helyszínelők hamarább felkattintják a zseblámpájájukat. Na, mennék, mint fent. Olvassatok Rejtő Jenő könyveket, vagy pénzt. Odu Endre.



 

2 komment

Címkék: életbölcsesség/ atöbby

A bejegyzés trackback címe:

https://baledizolad.blog.hu/api/trackback/id/tr1332359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f_zz 2007.01.31. 22:11:20

Apa! Rodolfolt ugyan sejtem, de Watt a James-ről fogalmam sincs. de azért biztosra megyek:
Ki az Rodolfo?
Ki a zAnyja?
és Ki VattaJémsz?
[és kik Voltak még ...?]

....

a légyről meg mindig tudtam ,h szarozik.

....

mindazonáltal: ilyesmi az én fejemben is már összeállt a főzésről..>>>ezért is kértem a segítség!et.
marad a stagnálás: mibőlesz ameggyeslepény.

-most vissza kell néznem a főoldalra, hátha időközben történt már valami ((jócskántúl az f_ádám által említett 2 percen))

szóval, fel lett téve. tevébe meg egy arc mosóport próál rámtukmálni. elkapcsolom.
üdvitorla!
süti beállítások módosítása