HTML

baledizolad

A többit meg úgyis kifecsegjük apránként. Aggodalomra semmi ok, most teremtünk egy új műfajt, amit elfelejtünk divatba hozni. Aztán meg ha véletlenül mégis találkozunk valahol, már meg sem kell kérdeznünk, hogynahogyvagy?

Friss topikok

faludi

Nincs megjeleníthető elem

jelentés (raport)

2007.02.04. 23:08 :: freegyes

megpályáztam, megszerveztem, megfáradtam
de kurvajó volt.
vége a vizsgafelejtő tábornak. kétszer annyi résztvevővel, mint tavaly és anyagi veszteség nélkül, soksok élménnyel és örömmel. jól sikerült na.

1. Balázs! a tegnapi napon nevednek napja is volt ha minden stimmel a körülöttem található dokumentumokban. Boldogot! :)

2. megyek aludni, mert abból nem sok jutott mostanság

3. ezt azért még nézzétek meg:



minden háztartás nélkülözhetetlen kelléke ;)

1 komment

Címkék: video

A bejegyzés trackback címe:

https://baledizolad.blog.hu/api/trackback/id/tr4333639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f_tata 2007.02.05. 17:46:29

Jól van, örülök, hogy így esett. A lefekvés előtti búcsúküldeményt nézve arra gondoltam, hogy nem ártana vennem egy jó kis mocsarat valahol Dunántúlon. Aztán inkább a Velencei-tóra redukáltam, de itt helyesírási gondjaim akadtak. Aztán jött a kéményseprő, akinek tavaly örök időkre eladtam egy komolyabb összegért azt a jogot, hogy bárki is zaklasson kéménydíj ügyben.Ez a strici újra zaklatni kezdett ugyanazzal az ürüggyel, mint tavaly. Bánhida tényleg olyan már, mint egy igazi záróra utáni hely. Ha odafigyelsz, még háborogsz is, egyébként meg ideje lenne leszedni a szilvát a fáról, mert megaszalódott nélküled is. Tehát a díjbeszedőt elzavartam, aki nagyon háborgott emiatt, és nem emlékezett a tavalyi dolgokra. Örömöm kifejeződéseként ennyit elöljáróban, esetleges zaklatásodat nem venném zaklatásnak: (egészséged, stb.) apa / eftata.
süti beállítások módosítása