HTML

baledizolad

A többit meg úgyis kifecsegjük apránként. Aggodalomra semmi ok, most teremtünk egy új műfajt, amit elfelejtünk divatba hozni. Aztán meg ha véletlenül mégis találkozunk valahol, már meg sem kell kérdeznünk, hogynahogyvagy?

Friss topikok

faludi

Nincs megjeleníthető elem

viribülnek madarak...

2007.02.20. 00:57 :: f_zz

A viribülnek madarak még múlt hét vasárnap estéjén íródott ide, és azóta is itten viribültek, nekem amit 'rámentem arra', hogy új bejegyzés. frászt új! ez a múltheti kinempublikált -mondom magamba.
Majd lesz a hétnek egy napja, amikor vissza kanyarodok ahhoz a viribülős madarakhoz amior is be akartam voltvolna számolni ,hogy nézzétek má hogy viribülnek emezek itt. akkor. és ott.

Na , majd azon a napon ezt megtudjátok. >>>addig is itt egy szám, amiben példának okáért viribülnek a madarak. (ha má így szóba jött.)
A szerver nem akarja beengedni azt mondja disabled. hiszekneki. akkor nincs más hátra rásegítek nektek:

....(náná ...nánnáná)... .....viri  ....-bül -   n  e k .....(nánáná): madarak.....(nánáná) stb.


tovább tudósítok magamból:
a fronton semmi javulás. sőt semmi jel nincs javulásra. nem nyugszik a polgárháború. maga meg maga meg ön, ők mi maguk meg még egy páran folyamatos főkolomposok. továbbra sincs kilátás, időérzékjavulás, belátás meg pláne.

Vasárnap véletlen egybeesés mert amit f_tata írt azt magam is elkönyvelhetem. Vasárnapomról bővebben itt

Szombatomról nem hiszem ,h sok szó kell, h essék a 4órás igen élek láthatjátok kétlábal. és állok. a többi 20at kifeszített sátorponyvaként töltöttem egy ágyon. a sátorponyva minden erejével azon volt ,h ellenálljon a szélnek mely elsodorná őt HA nem lennének jó kis cölöpei amivel elvileg fixen van rögzítve. Az én ágyamon ne fújt szél. Mégis minden cölöpre szükségem volt.

Ezalatt az időalatt amíg én sátorponyvavoltam, a nőm kicipelt minden mozgathatót a lakásból átrendezett egy szobát Ától Zéig beágyazta alattam az ágyat és  bosszút forralt:
 ide akkor viszont elmegyünk, ugye? - persze ,hogy!
aláírva.
nincs menekülés.

Most má így is sok itt a karakter, ledőlök. mindenkinek nyugodalmast!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baledizolad.blog.hu/api/trackback/id/tr938108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balkan 2007.02.20. 16:39:58

Ingovány fölötti vékony jégen jársz zavarosan halászva. Vigyázz!
A lék meghatározza a tudatodat. Veled vagyunk, vigyázó szemeinket rád vetjük, és óva intünk feléd. Over.
süti beállítások módosítása