HTML

baledizolad

A többit meg úgyis kifecsegjük apránként. Aggodalomra semmi ok, most teremtünk egy új műfajt, amit elfelejtünk divatba hozni. Aztán meg ha véletlenül mégis találkozunk valahol, már meg sem kell kérdeznünk, hogynahogyvagy?

Friss topikok

faludi

Nincs megjeleníthető elem

frontvan. fontone.

2007.02.23. 22:39 :: f_zz

Amit már azt hittem,h sikeresen kinőttem, azt az elmúlt kétésfél nap könyörtelenül közölte, hogy ejh ' fiam van még mit fótozni...

nem tudom hol kezdődött, viszont úgy alakult ,h a megannyi kampányolás után én voltam az tegnap este, aki az autóban a szélvédő alatt hagyta telefonját..majd  íppeg csak olyan adatokat felejtettem el leszögezni, h  ha a terv szerinti , persze anya pénteken kijövök eléd  Ferihegyre noproblem! -t vesszük ,h jó-jó de pénteken mikor is pontosan? na, és hováis? meg, hogy, ha lelkes munkaerő vagyok aznap épp a sag'schon-ba, akkor mégis hogyhogy??

itt megjegyezném ,h ugye ezek persze nem olyan problemák amiket nem lehet egy nap megoldani....., csak ha ugye az ember a telefonját egy autóba hagyja  a pesti éjszakába és majd végül  véletlen mégiscsak elfelejtik  beverni a szélvédőt érte(nem úgy, mint a Balkánéknál..de az másik történet)  ...Viszont reggel ez az autó elmegy anélkül ,hogy.. és én maradok térerőtől duzzadt, ám kiteljesedni képtelen projectmenedzser, akkor biza óhatatlan, h nagyobb problémákkal áll szembe az ember, mint arra számolt még előzőnap.

aztán ezcsak egy dolog. azonban e dolog kezdet újabb és újabb szálakat bontani és burjánzani ott.

van ugye az, h bár undorodva, de mégis lelkesen a Mercédesek hazájába el én. rep.

*itt jegyezném meg ezt: (régen amikor repülőket hajtogattam és rapper voltam, mindig ezt írtam az oldalukra: R E P. majd kihajítottam őket a negyedikről. ők meg el. rep.)
*itt befejezném, azt:
na mármost, megcsináltam magammal,h eljátszottam a gondolattal ,h a fapados légijárattól kapott rep.jegyem az igazából nem is .. és ez odáig fajult ,h egyből másnap ki akartam nyomtatni és döbbentem vettem észre,h ez qrvára tényleg nem az. >>persze,h az volt.

..és hiába akartam sehogysem bírtam kivenni ,h mikor és hol hová és meddig, mert végig csak azt tudtam kiszedni a betűkből, hogy Köszönjük regisztrációs kérelmét!  .a germánvingszen!

Herzlich willkommen!
egy délelőttöm ráment majdnem, kis túlzással, és sajnos egyedül gyengének éreztem magam ahhoz ,h feldolgozzam ezért boldogboldogtalannak elmondtam ,h ájjáj, felkéne hívni hjúszton..kozvihev a problem!      ... majd nemsoká kettővel odébb klikkelve a regisztrációs levéltől megtaláltam a repülésről szóló igazolásomat, benne a mikor hova meddig-gel.

Ma ott tartok,h nincs meg az útlevelem. jogosítványom. tajkátyám, de ez utóbbi nem is igen érdekes jelen helyzetben.
Előbbi kettő is csak annyiban ,h Mercédeszek hazájába utaznék, ahol egyetlen feladatom lett volna, h autót és vagy kisbuszt vezessek.

Most elkezdem a Big Székelyt, hátha rásegít. Ma kaptam kölibe a Bal-tól. Kis szerencsével körbejárhatjamajd az egész Baledizoladot!

Erőt egészséget!





  


Szólj hozzá!

Címkék: álllapot ideg betti

A bejegyzés trackback címe:

https://baledizolad.blog.hu/api/trackback/id/tr8139690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása