HTML

baledizolad

A többit meg úgyis kifecsegjük apránként. Aggodalomra semmi ok, most teremtünk egy új műfajt, amit elfelejtünk divatba hozni. Aztán meg ha véletlenül mégis találkozunk valahol, már meg sem kell kérdeznünk, hogynahogyvagy?

Friss topikok

faludi

Nincs megjeleníthető elem

Szerettem volna ajándékba gondolkodni neked valamit

2007.03.22. 14:39 :: f_tata








Ez biztosan rádfér, ez a virágos szünnap lap, neked szedtem a központi alakját. Ritkaság ezen az egész földtekén, de nálam elég jól megterem, csak öntöznöm kell a helyét. Ma már kora reggel eszembe jutott az apád, de csak most tudtam a végére járni. Eszembe jutott egy régi nap reggele, amely szülővárosodban érte tetten, aztán így elvoltunk ma itt mi ketten. Remélem, betévedsz e lapra ma még, hogy el ne hervadjon valami. A többit majd személyesen inkább, talán nem lehetetlen. Ölellek: Virág Áron és a Helyes Tántorgás Balettkar helyi képviselete.

1 komment

Címkék: dátumok

A bejegyzés trackback címe:

https://baledizolad.blog.hu/api/trackback/id/tr2849627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balkan 2007.03.22. 15:31:33

Kedves Napalm! Ön igen kedves vagy a cucával, hogy nekem ajándékozza, de nem kellett volna, hát hogy miért is, meg ugyanmár, nekem az is bőven elég hogy, najó, ha ennyire akarod, hát elfogadom, persze, csakhát. Meglepően gyorsan rájöttem, hogy az ott a képen nem egy földbe nyilazott indián fejdísz-toll, de hogy cuca, arra gondolni se mertem! Mennyire örülök! Nem kérdezem, mondom. A szokásos virágok olyan megszokottak, és ezért nincs bennük semmi szokatlan, nade ez! Csak azért mondom. Ma ugyan csak olyan kvázi szünnap van, mert itt bent a munkahelyemen vagyok a amagm pénzének az ellensége, de legalább büszkén mondhatom, hogy nyerésre állok! Mi több! De inkább: mi kevesebb? Hanem hagyjuk a pénzt el, ki térdepel egy ilyen napon perév? Egy kolléganőmtől Kálsberg sört kaptam (egy palack), itt ordítozik a zacskóba bezárva az asztalomon reggel óta. Állítólag a világ legjobb sörre! Kicsit öntelt, de ezen segítek majd este. Addig bambulok még itt könnyes szemmel magammal kapcsolatba a röhögéstől persze, és aztán naés. Szóval: kösz!
süti beállítások módosítása